Upp, upp och iväg!

Äntligen på Arlanda! Det var lite stress att komma iväg, jag glömde telefonen så vi var tvungna att vända och åka tillbaka en vända, sen strulade det lite vid check-in men nu är vi genom passkontroll och allt. Synd bara att det är idag av alla dagar kroppen strejkar. Känner mig sjuk igen, håller på … Fortsätt läsa Upp, upp och iväg!

Aj!

Söndagen startar lite ynkligt. I torsdags brände jag bort lite tandkött som låg i vägen för en visdomstand. Har känt mig lite badass som inte klagat över att det gjort ont eller så men nu är det faktiskt riktigt ömt. Det är ju egentligen inte så konstigt, det är ju en brännskada(!) jag har i … Fortsätt läsa Aj!

Om katten ska laga mat…

Satt lite länge på jobbet och blev riktigt hungrig. Sådär hungrig att man blir grinig och startar gräl med sin man över telefon om struntsaker. Så bär jag kom hem lagade jag en av mina paradgrenar: spaghetti med ost och ketchup. Nu är humöret lite bättre men jag är fortfarande ganska sur och faktiskt rätt … Fortsätt läsa Om katten ska laga mat…