It’s alive!
Lämnar huset efter fyra dagars fångenskap. Jag är på intet sätt frisk men äntligen i alla fall klar i huvudet och smittorisken för kollegor borde inte vara så hög. Annars är det en sån grej jag absolut hatar. Det är ett oskick att folk inte stannar hemma när de är sjuka. De ska vara så … Fortsätt läsa It’s alive!