Godiskoma
Det är ju ändå fredag så vi köpte lite lösgodis, mannen och jag, och medan jag njutit av värmen och min bok har handen flyttat sig mellan skålen och munnen som av sig själv. Nu mår jag ju som jag förtjänar. Illa och med redig ångest. Tränat har jag ju inte gjort på två dagar … Fortsätt läsa Godiskoma