Tung lunchträning och fredagstreat
Efter två vilodagar blev det tungt pass på gymmet på lunchen. Körde igenom hela kroppen och nu orkar jag knappt lyfta armarna. De dog i bänkpressen. Nu fredagstreatar jag mig själv med en lyxig sushi från Sushi Yama som intas bland alla mina papper på skrivbordet. Happy Friday! Fortsätt läsa Tung lunchträning och fredagstreat