Scandic Västerås

  Pit stop i Västerås och en natt på Scandic! Ibland är det skönt att bara vara gäst också. Idag har vi varit på stort och mysigt släktkalas i Örebro och imorgon bär det av norrut till Idre och nyårsfirande. Vintern kommer tydligen imorgon – äntligen! Ser fram emot lite skidåkning och fjälluft! // Pit stop … Fortsätt läsa Scandic Västerås