Room Escape Stockholm

Igår kväll gick vi ut med goda vänner och åt middag på Grill. Erik fyller år imorgon så det var hans födelsedagsmiddag. Det var supertrevligt och väldigt gott. När vi kommit halvvägs genom desserten blir vi överraskade av att de fixat en liten aktivitet för oss efter middagen. Vi beger oss iväg till en anonym … Fortsätt läsa Room Escape Stockholm

Nya solsidan

Om de behöver lite mer material till Solsidan kan de få komma över och hälsa på oss. Vi har nu i sann Freddeiansk anda införskaffat en monstergrill som ska pryda uteplatsen på framsidan. Det är ju där kvällssolen är också. Det ligger säkert 20 timmars googlande bakom den här grillen i allt vad som finns … Fortsätt läsa Nya solsidan

Uteplatspremiär

Är det inte helt galet att man i april kan sitta ute och äta middag? Ikväll har vi en god vän på besök och vi har invigt uteplatsen på framsidan med en ordentlig grillmiddag i solen. Så himla härligt och vi hann faktiskt äta hela middagen med efterrätt innan det blev för kallt. En riktig … Fortsätt läsa Uteplatspremiär