Lunchshoppat

Igår på lunchen smet jag in på HM Home för att se om grejerna jag spanat på från höstkollektionen kommit i butik än. Sadly not men istället hittade jag ett litet fat med vykortsmotiv och en glasflaska/vas som fick följa med hem. Så gick jag förbi Agnes & Lisa Blommor, min favoritflorist, och köpte några … Fortsätt läsa Lunchshoppat